Jutro płynę ... - Szwecja - gdzieś 6/7 - 20 lipiec - ciut poniżej Femundsmarki
Myszoor - 2011-06-20, 17:19 Temat postu: Szwecja - gdzieś 6/7 - 20 lipiec - ciut poniżej Femundsmarki w planach raczej rzeka/i niż jeziora
dwa miejsca w wygodnym autku są - ale drugiego kanu na dach nie zapakuję, więc albo załoga z dmuchańcem albo z kanu i przyczepka na dwie łódki, tyle że ja takiej przyczepki niestety na dziś nie mam :\
są może chętni?
bosman - 2012-02-06, 08:38
A dlaczego aż tak daleko. Czy masz tam, jakąś bazę? Znajomych? To będzie cały dzień jazdy pod górkę. Nawet ze Sztokholmu, czy przez Upsala? National Park, to brzmi obiecująco. Moim rejonem są okolice Uddewalla, w stronę Fagerlanda. Ponieważ, jak zauważyłeś, jestem początkującym fanem pagaja. To wolałbym zacząć od Bieszczad.
Doszedłem, że nie znam swojej ojczyzny, a cudze, poznam w drugiej kolejności. Bo jeszcze zakocham się i będzie problem... Tam, na północy i wysoko, wiosna zaczyna się pod koniec czerwca, z początkiem lipca. Tak w moim odczuciu było. Czyli jedziesz w dobrą porę. Jeśli...
Co do Obry, w kwietniu. To zależy od aury. Skoro zima zmitrężyła, to wiosna może być u nas, w końcu maja. "Chciałaby dusza do raju!"
Myszoor - 2012-02-06, 11:02
| bosman napisał/a: | | A dlaczego aż tak daleko. Czy masz tam, jakąś bazę? Znajomych? To będzie cały dzień jazdy pod górkę. Nawet ze Sztokholmu, czy przez Upsala? National Park, to brzmi obiecująco. Moim rejonem są okolice Uddewalla, w stronę Fagerlanda. |
zacznij może zwracać uwagę na daty postów
| bosman napisał/a: | | Ponieważ, jak zauważyłeś, jestem początkującym fanem pagaja. To wolałbym zacząć od Bieszczad. |
to tam zacznij
| bosman napisał/a: | | Doszedłem, że nie znam swojej ojczyzny, a cudze, poznam w drugiej kolejności. Bo jeszcze zakocham się i będzie problem... Tam, na północy i wysoko, wiosna zaczyna się pod koniec czerwca, z początkiem lipca. Tak w moim odczuciu było. Czyli jedziesz w dobrą porę. Jeśli... |