forum.Kanu.pl » Strona Główna

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Znalazłem w sieci
Autor Wiadomość
Malutki 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-27, 10:31   

Wood @canvas ze zdjętym płótnem. Dość topornie wykonany i szkoda że zamalowany na brąz.

Malutki
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2014-05-19, 21:47   

Okazja:
http://allegro.pl/kanu-dr...4217942305.html
 
 
legend

Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 16
Wysłany: 2014-05-20, 11:54   

Ta oferta jest na Allegro od jakiegoś czasu. Ostatni była cena "kup teraz": 3000zł.

[ Dodano: 2014-06-03, 02:29 ]
1800zł
http://allegro.pl/kanu-dr...4298844230.html
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2014-06-03, 10:03   

Nie poszło za 1500 a teraz ma pójść za 1800?
Szkoda, że burtnice tak zmaszczone.
 
 
Myszoor 
Miłośnik Myszek :)


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1375
Skąd: zDolny Śląsk
Wysłany: 2014-06-03, 10:08   

Gabriello napisał/a:
Nie poszło za 1500 a teraz ma pójść za 1800?
Szkoda, że burtnice tak zmaszczone.

pewnie ma czas i szuka .... a burty do wymiany - to fakt :)
_________________
Good judgment comes from experience, and experience comes from bad judgment : ) | Mysia Perć™ : P
Dumoine - zapiski z budowy -> eBook
 
 
legend

Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 16
Wysłany: 2014-06-04, 21:25   

Co jest nie tak z burtami? I co tam można wymienić?
:o
 
 
Myszoor 
Miłośnik Myszek :)


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1375
Skąd: zDolny Śląsk
Wysłany: 2014-06-04, 22:25   

legend napisał/a:
Co jest nie tak z burtami?

serio nie widzisz ?

:)
_________________
Good judgment comes from experience, and experience comes from bad judgment : ) | Mysia Perć™ : P
Dumoine - zapiski z budowy -> eBook
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2014-06-04, 22:54   

:mrgreen:
 
 
legend

Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 16
Wysłany: 2014-06-05, 23:02   

Czy chodzi o ten ostry kąt w 1/3 długości listew krawędziowych?
 
 
Radek 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1207
Skąd: Raciąż
Wysłany: 2014-06-06, 08:15   

Dokładnie tak Kamil, jest przełamana listwa krawędziowa. Powinna ona tworzyć płynny łuk.
_________________
Radek
www.radekkanu.com
 
 
Myszoor 
Miłośnik Myszek :)


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1375
Skąd: zDolny Śląsk
Wysłany: 2014-06-06, 09:04   

a dokładnie wygląda to tak jak by wszystkie 4 burty (wew/zew) były klejone z 8 listew przy czym każda z nich nie dość że się kończyła/zaczynała w tym samym miejscu względem sąsiadki na kadłubie to jeszcze same listwy nie były sklejone na jakąś zakładkę coby efekt załamania zlikwidować/ ograniczyć ...
_________________
Good judgment comes from experience, and experience comes from bad judgment : ) | Mysia Perć™ : P
Dumoine - zapiski z budowy -> eBook
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2014-06-06, 13:54   

Te burty są zrobione z jednego kawałka drewna a nie z wew. i zew. W listwie jest wycięty kanał na krawędź skorupy. Przy składaniu burt z wew. i zew. litew łatwo się dopasować do owalu łódki a po skręceniu ich razem uzyskuje się dużą sztywność. Nawet jeśli łączymy listwę na długości, robimy mijankę i gra gitara. Ta burtnica zapewne miała wyglądac ładniej bo nie widać warstwy kadłuba, ale trzeba było dopasować owal kadłuba do lini prostej dechy wyszło całkiem na odrót. Na oko widać, że burtnica jest za wysoka (jak dla mnie to x2) przez co jeszcze sztywniejsza.
Słowo o sposobie posklejanie kadłuba w miejscach łaczenia listewek. Takie umiejscowienie łączeń w jednej prostej lini to: raz że bardziej je widać a dwa ta cała linia jest osłabiona od dna kadłuba po sama burtę. Przy uderzeniu bokiem o jakiś konar czy głaz moze trzasnąć wzdłuż pod laminatem. Lepiej rozkładać te łączenia tam gdzie pozwala na to jak najlepsze wykorzystanie materiału a będzie to mniej widoczne i silniejsze. Ten sam błąd popełniają ludzie przy kładzeniu paneli podłogowych- łaczenia sa bardziej widoczne bo w jednej lini a odpadów więcej.
Co do yoka to zastanawiam się na czym od tam jest zamocowany i czy rzeczywiście wytrzyma.
Stewy zew. raczej za wąskie albo wew. były za szerokie bo widać jak na końcówkach litwy sa zebrane. To też może osłabiać przy czołówce z kamieniem czy pniami.
Kwesti zagęszczenia pasów na siedzieniu nie poruszam bo to kwestia wygody widziana inaczej przez każdego jusera :mrgreen: ale jak dla mnie to pasy na złomowiskach aut tanie i lepiej nie załować.
Poza tym laminat zrobiony bardzo ładnie. Indianin też fajny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Aktywności propagowane w tym forum mogą być niebezpieczne dla życia lub zdrowia.
Administrator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wypadki zaistniałe podczas ich uprawiania.
Pływaj zawsze w kamizelce asekuracyjnej. 90% (!) utonięć można by uniknąć gdyby ofiara miała ją założoną!

Korzystanie z Forum.Kanu.pl i www.Kanu.pl oznacza akceptację Regulaminu oraz zgodę na wykorzystywanie plików "cookies".

Administratorem www.Kanu.pl i forum.Kanu.pl jest Piotrek "Myszoor" Kaleta.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group