Inne tematy - Typologia
Thialf - 2010-07-07, 22:44 Temat postu: Typologia Witam
Jak widzę trafiłem w dobre miejsce , choć martwi mnie ta cisza.
No nic jednak zapytam bo jestem zupełnie nowy w temacie canoe.
Mianowice a samych canoe już trochę poczytałem i przejżałem trochę stron, w tym i producentów.
Jednak im więcej czytam czy przeglądam tym bardziej mnie zastanawia pewna rzecz.
Typologia canoe.
Kształtów, historii, przeznaczenia.
No coś tam wiem ale nie jest to wszystko poukładane, raczej rozsypane puzzle i bez obrazka podglądowego.
Czy ktoś z wyjadaczy w tym temacie może coś takiego przedstawić? Krótki opis i zdjęcie lub rysunek? By móc to wszystko usytematyzować.
Mnie osobiście na chwilę obecną pociąga Prospector, choć czy na pewno wszystkie oglądane w internecie i tak nazywane przez producentów to rzeczywiście Prospector czy tylko luźna twórczość własna? Jak rozpoznać modele, na co zwracać uwagę, itp.
Trochę przydługi wywód i mam nadzieję, że wystarczająco jasny.
Pozdrawiam
Myszoor - 2010-07-08, 10:14 Temat postu: Re: Typologia
| Thialf napisał/a: | Jak widzę trafiłem w dobre miejsce , choć martwi mnie ta cisza. |
mamy tu jak mamy - to forum nie dotarło jeszcze do momentu w którym forumowicze wpadają raz dziennie by zobaczyć co słychać ...
| Thialf napisał/a: | No nic jednak zapytam bo jestem zupełnie nowy w temacie canoe.
Mianowice a samych canoe już trochę poczytałem i przejżałem trochę stron, w tym i producentów.
Jednak im więcej czytam czy przeglądam tym bardziej mnie zastanawia pewna rzecz.
Typologia canoe.
Kształtów, historii, przeznaczenia.
No coś tam wiem ale nie jest to wszystko poukładane, raczej rozsypane puzzle i bez obrazka podglądowego. |
Strona WWW Mad River'a - katalog na rok 2010 - od strony 18 masz większość odpowiedzi na nurtujące Cię pytania Alternatywnie TU
| Thialf napisał/a: | | Czy ktoś z wyjadaczy w tym temacie może coś takiego przedstawić? Krótki opis i zdjęcie lub rysunek? By móc to wszystko usytematyzować. |