forum.Kanu.pl » Strona Główna

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Typologia
Autor Wiadomość
Thialf 


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 514
Skąd: Wrocław/Brzeg
Wysłany: 2010-07-07, 23:44   Typologia

Witam

Jak widzę trafiłem w dobre miejsce :mrgreen: :mrgreen: , choć martwi mnie ta cisza.
No nic jednak zapytam bo jestem zupełnie nowy w temacie canoe.
Mianowice a samych canoe już trochę poczytałem i przejżałem trochę stron, w tym i producentów.
Jednak im więcej czytam czy przeglądam tym bardziej mnie zastanawia pewna rzecz.
Typologia canoe.
Kształtów, historii, przeznaczenia.
No coś tam wiem ale nie jest to wszystko poukładane, raczej rozsypane puzzle i bez obrazka podglądowego.
Czy ktoś z wyjadaczy w tym temacie może coś takiego przedstawić? Krótki opis i zdjęcie lub rysunek? By móc to wszystko usytematyzować.
Mnie osobiście na chwilę obecną pociąga Prospector, choć czy na pewno wszystkie oglądane w internecie i tak nazywane przez producentów to rzeczywiście Prospector czy tylko luźna twórczość własna? Jak rozpoznać modele, na co zwracać uwagę, itp.
Trochę przydługi wywód i mam nadzieję, że wystarczająco jasny.

Pozdrawiam
 
 
Myszoor 
Miłośnik Myszek :)


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1407
Skąd: zDolny Śląsk
Wysłany: 2010-07-08, 11:14   Re: Typologia

Thialf napisał/a:
Jak widzę trafiłem w dobre miejsce :mrgreen: :mrgreen: , choć martwi mnie ta cisza.

mamy tu jak mamy - to forum nie dotarło jeszcze do momentu w którym forumowicze wpadają raz dziennie by zobaczyć co słychać ...

Thialf napisał/a:
No nic jednak zapytam bo jestem zupełnie nowy w temacie canoe.
Mianowice a samych canoe już trochę poczytałem i przejżałem trochę stron, w tym i producentów.
Jednak im więcej czytam czy przeglądam tym bardziej mnie zastanawia pewna rzecz.
Typologia canoe.
Kształtów, historii, przeznaczenia.