forum.Kanu.pl » Strona Główna

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Stewa zewnętrzna + stewa wewnętrzna -> łączenie / dłutowa
Autor Wiadomość
maly

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 56
Wysłany: 2011-01-17, 20:36   

jeszcze jedno pytanko.ten rowek(tam gdzie listwy nachodzą na stewę)ma byćwydłutowany do samej stewy, czyjakieś 2-3 mm głęboko?
jaszcze mam daleko do tego ,ale tak mnie zaciekawiło(na zdjęciach to nie wygląda dosamej stewy)
 
 
Radek 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1219
Skąd: Raciąż
Wysłany: 2011-01-17, 20:52   

Bo tak jest :)

Najlepiej wklej na żywicę z pyłem - taka szpachla dość gęsta.
Rozrabiasz żywicę (+10% więcej utwardzacza), mieszasz 90 s. Dodajesz pyłu i mieszamy tak 30 s. Potem smarujemu i przyklejamy stewę.

Pozdrawiam
 
 
maly

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 56
Wysłany: 2011-01-17, 21:29   

dzięki za info.
pewnie niedługo jeszcze poproszę o pomoc
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2012-05-11, 22:14   

Można prosić o jakieś foto albo prosty rysunek o co chodzi z tym rowkiem...? :roll:
Nie do końca kumam :roll:
Ta operacja jest również przede mną a nie chciałbym skuchy :shock:
_________________
www.mydlanachata.pl - mydła ręcznie robione
www.humel.pl - inny blog o zdrowiu.
 
 
Myszoor 
Miłośnik Myszek :)


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1384
Skąd: zDolny Śląsk
Wysłany: 2012-05-12, 10:49   

gabriello napisał/a:
Można prosić o jakieś foto albo prosty rysunek o co chodzi z tym rowkiem...? :roll:

jeżeli dobrze załapałem to o to:
_________________
Good judgment comes from experience, and experience comes from bad judgment : ) | Mysia Perć™ : P
Dumoine - zapiski z budowy -> eBook
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2012-05-12, 21:08   

Dzięki Myszoor. Foto dobre :smile:
Tylko jak głęboko wybierać, 5mm wystarczy czy więcej?
Polecony na tym forum darmowy projekt
http://www.svensons.com/b...ts/RedwoodCanoe
nie podaje tych informacji
a wolę kanu ze stewą zewnętrzną. :cool:
_________________
www.mydlanachata.pl - mydła ręcznie robione
www.humel.pl - inny blog o zdrowiu.
 
 
Radek 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1219
Skąd: Raciąż
Wysłany: 2012-05-12, 21:38   

Stewa zewnętrzna musi skleić się ze stewą wewnętrzną i trzeba wykonać rowek do stewy wewnętrznej.
_________________
Radek
www.radekkanu.com
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2012-05-13, 21:46   

Dobrze zrozumiałem, że ten rowek ma się zaczynać od połowy stewy czy prowadzić przez całą jej długość?
Jeśli ktoś ma więcej pomocy wizualnych to poproszę.
Myszoor masz fotki z kolejnego etapu :wink: ?
_________________
www.mydlanachata.pl - mydła ręcznie robione
www.humel.pl - inny blog o zdrowiu.
 
 
Myszoor 
Miłośnik Myszek :)


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1384
Skąd: zDolny Śląsk
Wysłany: 2012-05-14, 08:00   

gabriello napisał/a:
Dobrze zrozumiałem, że ten rowek ma się zaczynać od połowy stewy czy prowadzić przez całą jej długość?

ten rowek ma się zaczynać tam gdzie trzeba by się zaczynał ;) generalnie każdy projekt ma to _raczej_ inaczej położony punkt startu. Jak przyłożysz stewę zewnętrzną do wewnętrznej i listewek na nią nachodzących i odrysujesz ją na tychże listewkach to zobaczysz gdzie co i jak ;)

gabriello napisał/a:
Jeśli ktoś ma więcej pomocy wizualnych to poproszę.
Myszoor masz fotki z kolejnego etapu :wink: ?

Mam, ale zostawiam je na inną okazje :P Choć rozumiem problem, mi samemu wyobraźnia siadała w tym momencie :)

PS
Radek dzięki - wiesz za co :D
_________________
Good judgment comes from experience, and experience comes from bad judgment : ) | Mysia Perć™ : P
Dumoine - zapiski z budowy -> eBook
 
 
JUKA2000 

Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 135
Skąd: znadwisły
Wysłany: 2012-05-14, 09:35   

Też nie wiedziałem co z tym rowkiem , ale pomyślałem że jakoś to będzie i się samo wyjaśniło podczas pracy . Po mojemu podczas budowy z ,,drewnianymi pracami "jest o tyle dobrze że zawsze można coś uciąć lub dokleić . Najtrudniejsze jest laminowanie , trzeba zrobić raz a dobrze ,jak coś sknocisz to ciężko poprawić .
 
 
maly

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 56
Wysłany: 2012-05-14, 19:05   

u mnie to tak wyglądało.
może coś pomoże

a tak po szlifie
 
 
Gabriello 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 523
Skąd: Lubań
Wysłany: 2012-05-15, 23:09   

Dzięki maly. Każda fotka pobudza wyobraźnię :lol:
Czy dobrze widzę, że zewnętrzna stewa jest sosnowa? Nie za miękka będzie?
Jak się sprawdza?
Ja z oszczędności wewnętrzną zrobię z sosny a zewnętrzną z jesiona. :razz:
_________________
www.mydlanachata.pl - mydła ręcznie robione
www.humel.pl - inny blog o zdrowiu.
 
 
maly

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 56
Wysłany: 2012-05-16, 18:59   

świerk
podwójnie tkanina z żywicą-na razie nic tego nie ruszyło,a nie pływałem tylko po jeziorze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Skocz do:  

Aktywności propagowane w tym forum mogą być niebezpieczne dla życia lub zdrowia.
Administrator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wypadki zaistniałe podczas ich uprawiania.
Pływaj zawsze w kamizelce asekuracyjnej. 90% (!) utonięć można by uniknąć gdyby ofiara miała ją założoną!

Korzystanie z Forum.Kanu.pl i www.Kanu.pl oznacza akceptację Regulaminu oraz zgodę na wykorzystywanie plików "cookies".

Administratorem www.Kanu.pl i forum.Kanu.pl jest Piotrek "Myszoor" Kaleta.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group