forum.Kanu.pl » Strona Główna

SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Kanu Zbyszka
Autor Wiadomość
Zbigniew82 

Wysłany: 2014-10-24, 21:49   

Witam
Panowie nie zaczynam nowego tematu , ponieważ ten jest bardzo podobny.
Nie wiem jak zacząć post , więc zacznę od tego ,że od jakiegoś czasu choruje na kanu z drewna.
Znalazłem takie kanu używane o nazwie Prospector na allegro bardzo mi się podoba, link poniżej:
http://allegro.pl/kanu-ca...4702907937.html
Nie znam się na cenach kanu z drewna , ale jak powiem żonie ,że chcę wydać 7 tysi za używkę to chyba mnie powiesi za jaja :mrgreen: Żartuję oczywiscie :smile:
Dla mnie ona jest warta tej ceny, ale weź tu powiedz to babie:)
Myślę o budowie takiego kanu i nie chodzi tu o oszczędności . Jak wydam na półprodukty tyle samo a jak będzie mniej tym lepiej:D :mrgreen: tylko że kwota będzie rozłożona w czasie to na pewno lepiej to przejdzie przez budżet domowy( żonowy :grin: )

Osobiście uważam ,że największą satysfakcje daje pływanie na łódce którą się samemu zbudowało.
Dużo informacji mozna znaleźć na forum , ale ciężko mi jest przebrnąć przez rozrysowanie planów dostępnych na forum po prostu nie łapie tych stóp , cali i zapisów punktów do rozrysowania. Czy ktoś mógłby mi w tym pomóc?Czy jest jakaś prostsza metoda?

Gabriello 

Wysłany: 2014-10-25, 00:54   

Zbigniew, łódka jest warta tej ceny, stwierdzam bo wiem ile grzebaniny to kosztuje.
Ale powiem więcej... łodka zbudowana własnoręcznie jest dużo lepsza i dużo tańsza.
Wskazówki są tu na forum, a jeśli trzeba to przełożymy 'z polskiego na nasze'.
Robiąc w świerku czy sośnie, jesteś w stanie zmieścić się w kwocie 1500-2000zł za materiały, albo i mniej. Reszta zależy od tego czy masz sprawne obie ręce. :smile:
Osobiście zachęcam do samodzielnego budowania. :)
Jak masz wątpliwości to zadawaj konkretne pytania. Napewno dostaniesz odpowiedź na tym forum.

Zbigniew82